Muszę przyznać, że jestem szczęściarą, do tego mocno uzależnioną od facebooka. Ale gdyby nie moje uzależnienie, pewnie nie zobaczyłabym konkursowego posta od Personal Branding Polska i nie wygrałabym wejściówki na konferencję.
#tyle wygrać
#tyle wygrać
Ale o co chodzi?
Personal Branding Polska to wydarzenie skierowane do mikro i małych przedsiębiorstw z województwa pomorskiego. Ja nie jestem właścicielką przedsiębiorstwa (jeszcze nie!), ale żywo interesuję się wszystkim, co może przydać się do rozkręcenia własnego biznesu.
Jak było?
Jak było?
Szkolenie rozpoczęło się o godzinie 9:30 w Olivia Business Centre, naszej perełce na mapie dynamicznie rozwijającego się Gdańska. Pomysłodawczynią i pierwszą prelegentką była pani Anna Szubert. Kobieta o niesamowitej wiedzy, z ukończonymi certyfikatami w USA, wykładowca akademicki i prelegentka wielu prestiżowych konferencji. Jej wykład poświęcony był budowaniu marki własnej osoby - bo tym jest personal branding w skrócie.
"Nieważne, co o Tobie mówią teraz, ważne, co powiedzą po Twoim wyjściu z pokoju".
Przemawiała Olga Długokęcka, dziennikarka TVN24. Mamy ogromną szansę pojawić się na żółtym pasku informacji, tylko musimy wiedzieć jak :)
Poznałam Bartosza Cicharskiego, właściciela Gdańsk z dołu. Jak wypromować siebie w sieci - czyli personal branding oczami blogera.
PS. Na swoim blogu poleca miejsce, gdzie można zjeść pyszne pierogi. Byłam, spróbowałam, również polecam. Jeśli macie na nie ochotę, sami sprawdźcie, gdzie to jest :)
Michał Leszczyński z GetResponse opowiedział, dlaczego ważne jest prawidłowe zarządzanie e-mail marketingiem i jakie korzyści to za sobą niesie. Mogę Wam zdradzić, że każda złotówka zainwestowana w profesjonalny e-mail marketing może przynieść zysk rzędu 280 zł. Chyba warto? :)
Ewa Piwkowska, "władca słowa i internetów" w agencji reklamowej opowiedziała, jak prawidłowo bawić się słowem, aby zainteresować potencjalnego klienta.
Ciekawostka:
Ciekawostka:
Dlaczego nie wolno używać "Witam" w mniej lub bardziej oficjalnych e-mailach? Od zawsze było to dla mnie bolączką i unikałam tej formy, ale nigdy nie pamiętałam, jak uzasadnić moje przekonanie. Teraz już wiem. "Witam" stosujemy wyłącznie wtedy, kiedy witamy kogoś w naszych drzwiach. Koniec kropka.
Poprawne formy to "Dzień dobry", "Dobry wieczór", "Szanowny Panie/Szanowna Pani".
W zastępstwie za Igę Hintz, dziennikarkę i redaktorkę wp.pl swoją obecnością uraczyła nas Kasia Piętka, marketer zajmujący się social media w Implix. Opowiedziała, czego nie robić na facebooku.
No niestety, zdjęcia małych kotków nie pozwolą nam wygrać Internetów.
I wielka niespodzianka! Monika Czaplicka zupełnie spontanicznie pojawiła się i uraczyła na 10-minutowym wykładem streszczającym jej książkę "Zarządzanie kryzysami w social media". Polecam jej fanpage Kryzysy w social mediach wybuchają w weekendy.
Książka jest już w drodze, wesprze moją branżową biblioteczkę :)
No i najważniejsze: networking. Poznałam mnóstwo osób, które prowadzą już swój biznes i chętnie pomogą tym mniej doświadczonym.
Studia studiami, ale czasami można poświęcić jeden wykład, aby znaleźć się w zupełnie innym świecie. Jak widać, okazji jest mnóstwo ;-)
Dzięki za kupienie książki i za wspomnienie o mnie w tekście i polecenie fanpage :) Mam nadzieję na spotkanie przy kolejnej okazji. pozdrowienia :]
OdpowiedzUsuńKsiążka niestety nie zdążyła do mnie dotrzeć przed świętami, ale jak tylko zawitam do Gdańska to zabieram się za czytanie :P Na pewno jest świetna :)
UsuńPani Kasiu, bardzo dziękuję za wspomnienie w tekście i bardzo się cieszę, że całe szkolenie trafiło w Pani gust! Poprzeczka podniosła się jeszcze wyżej. :) Pozdrawiam, Ewa Piwkowska
OdpowiedzUsuńByło fantastycznie! ;-)
UsuńPierogi jak pierogi, żeberka lepsze :-)
OdpowiedzUsuńŻeberka nigdy do mnie nie przemawiały, ale może zaryzykuję :)
UsuńPozdrawiam!